THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, May 6, 2010






inilah cara terbaru kafir laknaktullah memperbodohkan umat islam, merosakkan akidah..kekadang aku terfikir gak..apa dengkinye sangat orang kafir nie terhadap umat islam..sampai tak habis2 cara nak menjajah hati kita...merosakkan nama islam...memusnahkan islam... klu dari sudut perfileman, memang diowang dah berjaya la..klu cerita2 yang diowang nak tayangkan suma..unsur lucah2..unsur menghairahkan...supaya kita sentiasa bertuhankan nafsu..ermm tak caya glah kedai mana2 diri kat situ lama2...tengok budak2 melayu nie...yang kita tau pun belum kahwin..amik kondom dah macam amik gula2...dah tak malu..dah takyah nak pandang kiri kanan lagi...punyalah dasyat...




ermmm gambar di atas tu..diberi oleh lecturer aku(sebagai peringatan pada aku)...harap pembaca jangan terpedaya dengan kononnye tulisan arab... kononnye dari Al-Quran...tapi hakikat sebenarnye..itu adalah dari injil..kerana kejahilan kita terhadap bahasa arab..maka kafir laknatullah ambil kesempatan atas kekurangan kita...tak boleh bla...gambar ini boleh dijual bersama2 dengan ayat quran lain...butakah penjual itu yang mungkin tahunya nak ambil keuntungan semata... tak pedulikan isi kandungan, makna bahasa arabnye... tak paham orang sekarang nie...gila duit...



memang duit segalanya...tapi bukanlah duit itu boleh menjual maruah agama kita... agama kita yang suci harus dipertahankan... aku klu bc pun aku tak faham tulisan arabnye...walaupun dulu aku amik bahasa arab tyme SPM....bahasa Arab tinggi plak tu...tapi tak sama tinggi dengan minat dan penguasaan aku dalam bahasa arab...inilah sikap orang melayu yang aku contoh.... MALAS...penyakit malas nie.. memang merugikan merosakkan hidup aku...bertepuk gembira orang kapir ..klu kita MALAS




aku kekadang rindu bangku sekolah lama aku ( SBPI SABAK BERNAM )sebab kat situlah aku mendalami agamaku dengan ustaz2 aku yang bertauliah..ustaz ahmadi ustaz Anuar dan lain2... rasa macam klu ada peluang nak je aku ulang balik zaman sekolah dulu...seronok belajar...cikgu kat depan guna white board..berdiri depan kita...bercakap..g makmal fizik..kimia..biologi,....rindunye...klu lah boleh ulang





lagi satu perangai kita nie lah... SUKA MENYESAL... klu korunk baca betul2, ayat2 aku kat atas..punyalah bnayak KALAU....aduyai!!!! itulah je la aku mampu lafazkan





perkataan KALAU ini memang pada mereka yang tak tahu MENGHARGAI tak tau BERSYUKUR...
contoh....ermmm...
kita diberi masa nak siap assgnment...siap ada dateline..tapi tak ley gak siapkan...samapi dah tamat dateline pun tak ley nak siapkan..sampai hati menyesal tak tentu pasal la...."klu la aku siapkan...klu la aku ponteng dulu tengok wayang...huish,,susah2...hidup takde peraturan nie... lagiiii...






ermmm....klu kat syurga...kononlah dapat shurga yang terakhir..mulalah hati tak puas hati...klulah...aku jadi orang baik dulu...solat tengah malam..puasa sunat banyak2..mesti dapat aku masuk syurga yang number satu ranking...syurga firdaus..ermm dah terhantuk baru tergadah...dah kena..jawapannye menyesal tak sudah lah....







ermmmm lagi.... pada gadis2 yang terlalu sosial sampai tak ingat dunia... menyesal camne plak..camnie... klu la aku tak pergi rumah dia...mesti aku "suci" lagi atau klu la aku tak ajak dia datang umah aku... mesti aku tak jadi "camnie"... yelah...lelaki klu dah kita gatal nak bagi..ingat dia nak menolak...huish..silap2







cubalah g zoo negara ke zoo melaka ke..zoo negeri sembilan ke..( aikkk!!! ada zoo ke kat negeri sembilan) huhuhuh....g dekat buaya2 tu..hulurkan kaki anda kat mulut dia... tengok dia ngapppp tak...klu tak ngappppp jumpa saya balik dengan bukti..( camera video ke) tapi pastikan buaya nye hidup ea.. ye ar orng sekarang...lawak diowang dasyat gak...jadi bodoh aku dbuatnye..hehehehhe




samalah..lelaki...dah dok dua2 kat umah ngn gurl...pastu yang gurlnye plak kasi can...ingat dia tak sapu...huhuhuhuhuu...itulah...hakikat hidup...janganlah kita yang perempuan nie...terlalu murah dalam memberiu cinta...biarlah kita tampak tegas agar yang kat dalam tu tak mudah dijelajah orang... "kesucian itu sekali je".. manaleh beli kat psar2 berdektan..hhuhuhu...baiklah takyah bercinta..klu bercinta..kena gadai semuanya sebelum ada pernikahan yang betul dan halal...





sekarang ramai umat islam tak kira lelaki perempuan di Malaysia nie..sudah bertuhankan nafsu...gara2 penjajahan kafir laknaktullah nie terhadap kita...aku berdoa agar aku dan kalian yang membaca...dijauhkan dari godaan kafir dan setan laknatullah ini..berwaspadalah anda.. salam sayang dari saya....

2 comments:

Nurul Sakura said...

Betul tu...
zaman skang ni dh lain sgt2..
x mcm zaman dlu yg masih menjaga kesucian seseorg...
Maybe dunia dh uzur..

venuskype said...

kepada kak ul...thans yeah update blog intan..touching you..plus menunjukkan u peka dengan blog i...hehehhee..nak jadi cam kak ul...tegas...so bukan sahaja takut kengkawan nak pijak kepala.. tapi lelaki pun gabra jugak..hehehehehe.